Monday, June 6, 2011

3 Hari di Kampung

Haluu kawan , lame kan aku menghilangkan diri ?  Hahaha , sampay ad yg risau psal aku . Aku just balik kampung jea , tak g mner pon ~ hehe . Aku rase bosan dok umah , internet ad pon , bosan . then aku uad keputusan ntok balik Tengkera  , aku tnye mak aku , “bu , orang balik kampung eh ,” mak aku cakap balik lah . Pastu mak aku cakap , duit ad tak ?  Aku cakap tak byk , then mak aku bg lagyy ~~ Aku siapsiap , siap bwk lappy lagyy , dalam aty kate , kat sne mzty ad ternett ~ pas dah siap sume , aku pon tunggu bas ~ Mse tunggu bas tu , aku 6pak sorang aweks nie memang lawa gilaa ~ Hahahah , baru nak mnx 6ber dye dah jalan , tak sempat nak mnx ~~ Sediyh woo ~ L 5 minit kemudian , bas pon dtg. Aku naek lahh , sampay jea kt Melaka Sentral  , aku carik-carik bas tak jmpe-2 , pastu ad  3  orang buda nie , pandang macam nak makan aku , aku pandang dye balik , pastu 3 orang buda tu pandang tempat lain , lme lah juga aku tenong dye ~ Pastu dye cakap kt kwn dye yang aku macam yee yee , dgn beg pink dye , dgn dressup dye . dalam aty ad timbol satu perasaan  marah , dalam aty nie cakap , ehh pegy mmpos lahh aku nak pakai ape , yang kau susa pesal cibai ! Aku dah bengang , aku call kazen aku  , soh dye amek aku. Kejap jea siot , dye dah dtgg . pastu aku ape lagy ikod ah dye . Laju bhaii dye bwk motor ~ 10 minit sampay  Tengkera ~ Sampay jea  , aku tuka baju aku bagai , pastu mkn ~ tolong nenek akuu meniaga ~ Dapat upah taw . Hahahahaha , lepas jea tolong nenek meniaga , aku pegy pancing ikan ~ dkt laut ~ Aku pancing pancing , sampay pkol 12 kodd ~ lame bhaii ~ Tak dpt satu ikan pon ~ hahahaaha , sediyh siodd , pastu balik tuu , aku dah bosan aku text adq angkat aku , akak angkat akuu , best gilaa dpt text gan dorang sumee ~ Aku pon dah penatt , aku tros tidoo , enjoy gilaa dgn kazen akuu . K lhaa kawan  , aku dah fenad menaip . Aku chaw dluu keyhh . Papaii ~
                                                                                                                                        

No comments:

Post a Comment